kalorier,meter och muskelverk

..och lite blod,svett och tårar. Fast nee ;)

Idag var jag till gymmet med Manda :D vi testa typ en massa olika maskiner så tränade typ hela kroppen!
Asså jag vill inte vakna i morgon! Asså guud jag har ju ont nu?! Jag kommer gnälla som bara den haha x)

Iaf vi for dit vid halv tolv och först halv tre åt vi lunch! men då är ju duschen,sminkning och bilresan en del av tiden också.

Jag började med att värma upp genom att springa 2 km på springband i lagom hastighet.
Sen visade Mia oss alla möjliga maskiner, allt från vanliga motionscyklar till vibrerande maskiner som skakade om hela magsäcken xD

Sen åt vi lunch. Lite avis blev jag allt på mandas kyckling"sallad" om man nu kan kalla det för det, det var verkligen en ovanligt fin sallad xD haha de där vart udda, men iaf.

Och jag kan bara säga att deras pommes är awesome!

Ikväll kom Manda hit också. Vi såg på robin hood :D <33333
kommer aldrig tröttna!!

Jo juste på tal om annat.
Jag har kommit på en lösning för mitt örhängshål.
GuldGuldGuld!
Guld hjälper mot allt :D
också allergiska reaktioner :D

Men nu ska jag sova! godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0