Jag är en våg som sakta förvandlas till en jungfru



Jag hoppas verkligen han har rätt! Visserligen har jag alltid velat vara jungfru som jag annars blir. Men att ändra såhär bara? När jag hörde om detta hoppades jag verkligen att jag skulle bli skorpion xP Tyckte det skulle vara coolt att vara skorpion haha ;)
Och när någon frågar "Vad är du för stjärntecken?"
"öhh typ våg eller kanske jag är jungfru nu?" haha x)
och stackars dom som gjort tatueringar! Jag insåg just att jag dessutom har ett halsband jag alltid bär som en av symbolerna betyder vågen...

Nåja vi får väl se vad framtiden visar..

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker det är dåligt ;D lite iaf...

2011-01-22 @ 10:15:55
URL: http://lindalindblom.blogspot.com
Postat av: mandaaaaaaaaaa

jag vill va stenbock och inte ngt annat!

2011-01-22 @ 13:03:31
Postat av: C svarar

Jaa, de tycker jag med!

samma här! Manda du skulle bli skytten :)

2011-01-22 @ 14:06:06
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0