Ja jag tänker göra så. Som alla andra alltså.

Hej!
Nu är jag hemma från Midgårds julfest :)
Helt ok! men inte så mycket pogram. Vi visade vår film! Jag vart riktigt nöjd med den i slutändan!
Den kommer att komma upp här sen ;D

Men jo! Jag tänkte lägga upp en sån där lista på vad jag ska lägga upp inlägg om ;)

Detta tänkte jag då bland annat (utan inbördes ordning)

Presentation av mig, såklart
Mina favoriter ur min garderob ( alla årstider)
Resor (vart jag har rest, vart jag vill resa osv)
Presentation av mina vänner.
Presentation av US
Min familj
Mina djur ( deras egenskaper, färger osv)
Mina rädslor
Mina favoriter (filmer,musik,böcker allt)
Mina tips (smink,träning,pluggning, jag ger tips om allt :))
Ett speciellt minne
Bloggar jag följer
Ett speciellt ögonblick
En bild som betyder mycket för mig
En videoblogg
Mina ovanor
Vad jag vill i framtiden
Några saker jag inte klarar mig utan
Mina förebilder ( ryttare,artister,m.m)

+ kanske någon till, låter det bra? ;)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mandaaa

bra :D

2011-01-10 @ 16:43:59
Postat av: C svarar

Tack, va bra! :)

2011-01-10 @ 16:53:08
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0