Home sweet home!

Hej!

Nu är jag hemma från skribbalägret :)))
Det har varit kul! och det har varit rörigt! Inte på lägret utan i huvudet.
Nåja nog pratat om det.

På fredagen så bara fixade vi det sista och sen for vi.
Såklart åkte vi vilse först. Tills Manda(hon med hökögon) såg en skylt xD
Men det var visst många andra som också åkt vilse så att.
Vi var ändå först på plats. Alltså fick vi välja rum :D
Men det spelade egentligen ingen roll vilket vi valde eftersom alla såg likadana ut.
Vi valde nummer 6 iallafall.
I rummet fanns en hög&låg säng (utan räcken vilket gjorde att jag inte ville sova upp vilket jag skulle velat annars men jag ville inte ramla ner och slå ihjäl mig)
En vanlig säng.
Ett skrivbord med 3 stolar. En byrå med en spegel ovanför. En garderob och ett stort fönster med gula gardiner och en tavla av en panda på väggen.
Men det var asnoga att man inte hade sönder något eller skrev på sängbottnar eller väggar för då skulle man typ ha måstat betala 100€ bara för att man skrev på en sängbotten liksom?!
Vi gick genom regler och man fick såklart inte ha tokasprodukter. Mobilen måsta vara på ljudlöst på rummet osv. Man måsta soma 23.30... liksom hur tidigt är inte det?!
och det var väckning klockan 08.30...
På fredagen gjorde vi inte så mycket. Vad jag minns, vi åt middag och kanske något mer men sen hade vi fritid. Vi spelade kort och flumma och Robin har allmänt galen som alltid xD
Dom "stylade" också Tobbes hår och satt på honom mascara och läppglans xDD
Som han sen inte fick bort ens med mitt sminkborttagningensmedel...
Sen precis före jag somna ringde såklart Robin !Hallåååå!!!!!" *suck* xDD
Sen skena han runt i korridoren på morgonen med en mobil och spela sommarsmurfarna...
På lördagen var det mycket jobb och lite vila.
Vi hade nästan inga raster och bara "föreläsningar" hela tiden. Vi fick lära oss mycket om bibeln och Jesus av Mathias och Teddy/Björn!
Idag packade vi bara i hop och sen stack vi till kyrkan.
Där jag,Matti,Emmis,Janni och Rosse sjöng Glory to the father (eller vad den nu heter?)

Och nu ligger jag här ;)
Jag har tyvärr inga bilder att visa för jag lämnade kameran hemma i säkerhetsskull ;)) xD

Kommentarer
Postat av: Linda

Så det var inte så hemskt endå? ;)



haha!

2011-01-30 @ 16:28:24
URL: http://lilithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0