Hiss och Diss!


Ljusare tider!
Gud vad jag är trött på mörker! ge mig ljus tack!

Loud
Rihannas platta Loud är ju sjukt bra! En massa bra låtar!

Jullov
Är det någon tid på året man behöver lov mer än det? knappast.
Efter sommarlovet är det lugnt bästa lovet!
Vara uppe länge och sova länge är ju underbarast!




Att inte ta ansvar
Jag läser ju michas blogg. Ni vet 14 år och gravid. Denna.
Och hon är jätte stark och bra på många sätt. Men att bli gravid två gånger när man är 15 år?!
För att man inte skyddar sig?! och man vill inte göra abort?!
Asså hallå antingen skyddar min sig eller så har man inte sex. Om man inte vill ha barn förstås.
Och är tillräckligt gammal! Jag tycker att alla barn ska födas välkommna!

Piercing i bröstvårtan
Jag personligen tycker att det inte är särskilt snyggt det ser bara ut att vara i vägen och ta ont.

Reklam på spotify
Om man har bråttom men bara vill höra en låt till finns det knappt något mer irriterande.
Usch jag hatar reklam!

Så där var ett litet hiss och diss av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0