hej hallå igen

Hej hallåå!

Idag var skolan helt okej. Iallafall för att vara en dag på en jobbigare vecka.
Hade tänkt göra en videoblogg i stället men det vart bara fel och jag bara stakade mig.
Lovar att det kommer en snart! Hoppas Manda e med hihi.

Idag var det läkarundersökning i skolan. Och läkaren verkade lite..puckad...
Han kollade bara i ens journal och "hmm...du verkar ju inga ha något fel så vad ska jag kolla?"
Liksom om det står i journalen så är det ju något någon annan redan konstaterat. Han ska ju hitta fel. Man kan ju inte precis få lön för att konstatera fel andra redan har hittat..?
Dessutom sa han till en kompis att hon skulle börja simma..liksom ofta en läkare bestämmer det? Visst han kan ju ge det som råd men? Man kanske helt enkelt har häst och inte tid att simma liksom.

Idag var jag ut masserade Jalleskrutt också. Jag misstänker nämligen en låsning i bakmuskulaturen...
Men nu är han masserad och pappa sa att han verkade väldigt mjuk i musklerna så att!
Jag tänkte göra en film när jag borstar Niketanten också :) (jo jag stal "*namn*tanten" av linda ;))

Igår var jag på skribba. Och snart är det skribbaläger! tjihoo, eller..skulle inte riktigt ha tid just nu...men jajjamens.

Men nu ska jag dra!


*aaanksmile*




Kommentarer
Postat av: gissa 3 ggr :DDDDDDDDDDDDDDDD

saaaaaaaaaaaaaaadfejs

2011-01-27 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0