Filmaren Carro

Hej hallåå!

Idag var jag och filmade Rebecca(min tjejgruppsledare ni vet) och hennes Quarter Willies :D
En riktig läckerbit är han! Han kan spin och mycket sånt där och han är bara 3 år! :)
Jag filmade kanske en halv timme och sen följde hon mig hem och Wiliies tyckte Tindra var en riktig snygging ;) xD

Jag längtar så sjukt tills jag kan rida Tindra om ett år! går inte att fatta :')


En lite konstig bild på Willies sen i somras xD




På väg att buga :)

Visst är han snygg? ;)

Iaf  idag ska Manda och jag rida i ridhuset :)
Sen ska mamma filma lite när jag rider också eftersom jag själv ska kunna se vilka fel jag gör osv :)
Kanske kommer upp på bloggen sen :) Får se lite.

Men jag bloggar mera senare!

hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0