"Everybody's looking for something"

Hej hallojs!

Det har varit en helt okej dag idag. Men ganska kaosig xD

På studiehandledningen kollade vi på filmer om privat företagare och sen skulle vi svara på frågor och Manda tyckte att jag hade blivit helt konstig för jag skrev saker som " Du behöver vara väldigt flitig om du har detta yrke men lönen står ju helt på dina egna axlar" hehh..

Sen på engelskan gjorde vi inte så mycket förutom att gå igenom olika gramatikgrejjs och om du har en bok från Bonnier så vill jag tipsa om glosmästaren.se ;)

Det var någon konstig fläskgrej till lunch med en potatisgratäng som var så salt att jag helt seriöst drack 5 glas vatten! sen tog det slut i kannan...

Jag trodde att jag skulle på resegruppsmöte idag också xD
Så jag och Linda gick in i lärarrummet och bara
"aalltså Barbro det var resemöte idag va..?"
"Nej det var nästa torsdag!"
"ööhh va?! Nej?!!!! JAG HAR JU BOKAT MIN KLIPPTID DÅ!"
Och det skulle ju inte vara en katastrof om jag inte behövt klippa mig i flera månader!
Såklart kommer Pudd med kommentaren "Ähh det där löser vi på en mattelektion!"
Men nej tack!! Jag skulle inte våga visa mig med det håret sen... höhö
Men får se hur det blir med det..

Efter skolan stack jag ut på ponnyn också! och han töltade rent!!
Nog för att han gjort det annars också men jag läste i en bok att "En häst som känner av sin spatt vill inte bära sig i kort tölt" dessutom var han lite villigare att galoppera idag! Som han inte vart förut :/
Men wihoo :D
Efteråt satte jag på honom hans hasskydd från Back On Track och hans lilla täcke därifrån för att alla muskler skulle få lite värme.

Annars har jag mest packat... Skribbaläger i morgon så...Ska säkert bli kul :D
Men skulle ha velat haft det en annan gång...
Men iaf...
Och sett ett avsnitt av Robin Hood såklart ;D

Men nu blir det bara flumm! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0