Ett sekel tillbaka i tiden (omskrivning 2)

Hej!
Omskrivning 2 står det för att jag måste skriva om det igen. GAAH hatar när internet ceppar!

Nåväl idag gick jag upp 07.35 nice eller nä. Fyfan!

Jag har nästan läst ut första boken i serien Heartland, jätte bra bok! har sett de två första delarna i filmserien också. Den är skriven av Lauren Brooke och handlar om 14-15 åriga Amy som mister sin mamma i en tragisk olycka. Hon bor på gården Heartland där de tar emot hästar som har varit med om till exempel hemska saker och behöver läka sår.

Jätte bra böcker! Och jag brukar tycka att när det står i historieböcker om NH tycker jag alltid att det brukar vara fel och inte ta med viktiga detaljer och sånt och jag kan inte säga att jag tycker att denna bok gör det till 100% men åtminstone så jag är "nöjd" xD

Men iallafall nu tänker jag gå upp och se första delen i Arn, Tempelriddaren.
Jag är så fruktansvärt förälskad i Arn filmerna så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0