Dynamite For The Happiness

Hallå Hallå

Idag har var en dålig dag...en riktigt dålig dag. För de flesta tror jag.

Förutom för de som har gift sig eller fött barn då förstås.

Först redigerade vi film heela dagen... vart så tung i huvudet men skönt att den e klar!
Men sen fick jag höra ett den kanske var i onödan, 9 TIMMAR I ONÖDAN?!
Tack för den bristfälliga infon...

Iaf.. sen skulle vi tolka (åka pulka efter min lilla ponny) men då hände en olycka.

Jag är så jävla trött på allt just nu!
Men då finns ju en dunderkur! Bra musik ;)

Jag blev genast 5 ggr gladare när jag satt igång denna underbara låt på spotify:)





Men nu ska jag sluta jämra mig xD

Hejdåå

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

Vinnaren av dagens blogg kommer upp ikväll klockan 18.00 prick! Håll utkik! 'kram

2011-01-07 @ 17:17:59
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0