dödad i sympati

Hej!
Imorse när jag vaknade mådde jag jätte...konstigt! Jag hade ont i halsen men mådde illa på samma gång..kändes som jag skulle spy när jag andades? Wierd. Så jag blev hemma. Men i morgon då blir de rööjj för då får jag träffa lilla Ozzy igen! :D hihihi jag måste ju nämligen va lite snäll eftersom hon är den ända som inte överger mig i kylan på sportlovet!
Så idag blir det väl mest engelskaplugg det här provet är extra viktigt för mig och ändå började jag inte plugga förrän lite igår...smart jag är!
+ att vi har förhör i morgon, tack jag älskar dig Zandra!...
I morse kunde jag såklart inte somna om så jag lade mig och tittade på Solsidan, de allra första avsnitten på min lilla DVD. Hahaaa guuuuuuuuuuuuuuuuuusch vad jag älskar solsidan!
Just nu sitter jag då här och mamma håller på kollar på en yoga film. Jag haatar berättarens röst! Så lugn och full av fejkad sympati bläääääääääh låter som en såndär lärare som har en tiopoängare på ens hatarlista :S
Därför tog jag ipodlurar, kopplade dem i mamma och pappas dumma puckade dator och spelar Dynamite på högsta nivå :D

"I throw my hands up in the air sometimes saying ehhy oh. Gotta let go"

Kommentarer
Postat av: Linda

Du va sakndag på hkn :( haha ;)



Antagligen fortsätter jag med rosa så länge jag får :) så om sadeln inte passar nästa häst säljer jag ju den ;) så får man pengar till ny ^^ Eftersom sadeln hon har nu inte passar mig så... :)

2011-01-31 @ 16:40:19
URL: http://lilithslife.blogg.se/
Postat av: Matilda

Krya på dejj Carro! <3

2011-02-01 @ 15:02:56
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0