Dagen spenderades i pulkabacken

Hallååsan
Idag var jag och tjejorna till pulkabacken!
Vi hade väldigt kul! Men att gå upp för den var jobbigt! men man fick motion iaf! :D
Och FRIDA tidningarna har ju gett pulkaåkning som råd för vintermotion :D Och det håller jag med om! att lunka i knähögsno i en brant uppförsbacke e ju ganska jobbigt!
Iaf när vi åkt ett tag tog vi en matpaus, jag åt mackor med kycklingröra, mandariner och drack varm oboy :DDD mumma!

Först verka det som att Louisa inte skulle få skjuts men sen kom hon! wiiihoo och när hon kom:

Anna: Det kommer någon där..
Elle: KIOOOOSKMONGOOO!
Manda: Det är nog Louisa
Elle: KIOOOOOOOOOOSKMONGOOO!

haha xDDD

Sen kom Elin också , asså hon Elin som går i samma finskagrupp som jag (:
Men hon va bara där ett åk :P

Sen kom Mandas pappa och grillade korv åt oss :D


Efter det åkte vi bara lite till sen åkte vi hem, då hade vi vart där i 4 timmar!

Men bilder kommer senare ;)
Ikv drar jag och Manda på agilityträning ;)

Igår var jag så satans beroende av denna underbara låt!!!
När jag stängde av datorn så kändes det som jag skulle börja gråta om jag inte fick höra den 1 gång till!



Men nu ska jag äta! Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0