72,5 hästkrafter

Hallåå!
Idag var Manda och jag ut och skidade en rund på 5 km :)
Det tog skitlänge! Haha xD kan ju bero på att vi e lite failade...
Men vi är ändå värda 72,5 hästkrafter har jag räknat ut ;)
hihihi.
Jag hade tänkt filma när vi skida och lägga in på bloggen men kameran hade slut på batteri men filmar nästa gång! ;)

Sen hjälpte jag att ta in Tindra och Nike :)

Och idag tänkte jag precis på hur jag skulle göra om jag ägde lillan...

Jag skulle linda hennes ben,linimenta (eller annat) och ta hand om hennes ben varje kväll.
Jag skulle köpa Back On Track skydd till henne.
Jag skulle ofta ta hit Tove för att IR terapera och massera henne med massagemaskinen.
Jag skulle fara ut med henne med kärra ibland och rida in henne.
Men jag skulle såklart börja med att träna NH med henne och göra så att jag litar på henne och hon på mig.

älskling<3

Just nu går hon omkring med en tjock mage med en liten bebis i.
Hoppas bebisen blir underbar!




Just satt vovven och glodde såhär på mig. Kände mig lite utpekad... xD
Men nu stack hon. Hon tröttna väl xD

Nä nu blir de här bara svummel...
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon funderade på vad hon skulle hitta på för bus ;D haha!

2011-01-06 @ 15:26:12
URL: http://lindalindblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0