14 år och mamma

Hej bloggen!

Jag är, precis som många andra, en trogen följare av micahs.se med mottot "från 14 år och gravid till 15 år och morsa" så ni fattar själva.
För er som inte vet hon har en liten ursöt dotter som heter Kelly.
och jag tycker hon är så otroligt stark. Jag menar hon är ju bara ett år äldre än mig!

Och jag tänkte bara "hmm starkt men oansvarigt, man klarar inte tt barn vid 14 år!Jag skulle lugnt ha gjort abort!"

Men när jag såg denna video smälte jag totalt! kan man vara sötare?!?!?!?!?!




och tanken på att få ha en liten varm bebis i sin famn, som bara är ens egen lilla ängel och som älskar en mest på jorden är ju otroligt fin!

När jag får ett barn (om det är en dotter då)
så ska hon få heta Bree Sara Elisabeth :)))

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0