thailands afton!

สวัสดี! (Hej på thailändska)

Ikväll hade familjen en liten thailändsk afton.
Till middag lagade vi en thailändsk gryta (kan inte skriva hela receptet eftersom vi inprovicerade mycket)
men i den var det något i stil med:

Bambuskott,ngn sorts bönstavar, lök, paprika, kyckling såklart, ris (fullkorns ofc ;)), cocosmjölk, currysås, m.m
Det var så jävla asgott!! :D
Till efterrätt lagade jag också banan med smält choklad.
Hela familjen delade på en banan och 2 rader mörk choklad xD
Men det blev precis lagom mycket! Det var också riktigt gott!


(Bilderna är båda från fotoakuten.se vår mat såg inte ut sådär)

Idag for jag ut och red också när temperaturen åtminstone var lite måttligare! :)
Pappa körde Tindra också! och jag har kommit på en riktigt bra framtidsplan!!! :D
Känner mig skitstolt :D haha...

Nån dag snart ska mamma filma när jag rider också! så kanske ni får se ;)
om det inte ser för groteskt ut...
hahaha
Juste! Jag vet inte om du läser det här Jenny men som jag sa till frida bara att säga till om du vill ha ryttarsällskap! ;)

Men nu måste jag ta hand om min tvätt! :(
Hejdåå! :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0