test

SKULLE DU HELST:
1.pierca tungan eller läppen? läppen!
2.vara seriös eller oseriös? oseriös oftast ;)
3.dricka grön eller blå mjölk? vit tack,mihii
4.brinna upp eller drunkna? helst inget
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner!<3
 
SVARA ÄRLIGT:
1.tycker du om någon nu? Kan så vara.
2.har du skolkat? mehe inte "hårdskolkat" men har kanske haft lite mer ont i huvudet än vad jag ege har.
3.varmt eller kallt? beror på. Men just nu varmt. Men en buss måste va kall!
4.soligt eller regn? sol!
5.fanta eller cola? fanta!!
6.är du nyttig av dig? faktiskt ganska.

OM MIG:
1. vart bor du? fråga min granne.
2. hur många barn vill du ha? 1 eller 2
3. vill du gifta dig? om jag hittar den rätta så.
4. favorit tid på dagen ? 11-12 tiden :)
5. humör just nu? Trött och irriterad
6. sugen på just nu? inget, sova kanske xD
7. vilket shampoo använder du? head and shoulders! love it!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1.pussat någon? vovven och ponnyn bara.
2.sjungit? joru
3.blivit kramad? säkert
4.känt dig fånig? haha jooo
5.saknat någon? mm :/
6.dansat galet? haha kan så vara xD
7.Velat göra något du inte vågade? absolut!
8.gråtit ? nä
 
GREJER:
1.har du blivit jagad av polisen någon gång ? nope, jag är ingen bilrånare xD
2.har du en hund? Ja!
3.sover du helst ensam eller med någon? Beror på
4.tror du på spöken? Nej
5.är du mörkrädd? ja
6.vill du ha just nu? tid :)

7.är du singel nu? yesbox
8.föredrar du långa eller korta förhållanden? långa såklart!
9.är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? joru
10.har du dumpat någon och sedan ångrat dig? kanske
11.har du någon gång varit riktigt svartsjuk? jo
12.har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ne
13.har du varit på en blind-date? hhaha nä
14.sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
16.somnat gråtande pga kärleken? kanske...
18.nån kärlekslåt som påminner dig om någon? flera!

KOMPISAR:
1.har du nån bästa vän? ja!<33
2.är du ofta med dina vänner? jodu
3.vad brukar ni hitta på? allt&inget typ
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? haha jaa! dom är väl dom ända som står ut med mej xD
5.vem vet mest om dig? Manda!<3

OM DIG

2.hur lång är du? runt 1.64
3.vart bor du? har ju svarat på det redan! fråga min granne ;)
4.är du nöjd med ditt rum? joo
5.vilken är din riktiga hårfärg? blondie
6.vad väger du? jag är inte missnöjd över min vikt, men tycker ändå inte den ska kunna vara till allas förfogande.
7.har du någon sjukdom? yesbox
8.är dina föräldrar skilda? Nepps
9.gillar du skolan? sådär
10.hur svarar du i telefon? - Något i stil med "Hej det är Carolina"
 
VAD:
1.åt du senast? potatismos
2.drack du senast? äppeljuice
3.har du på fötterna? strumpor
4.lyssnar du på just nu? Spotify :)
5.gillar du mest hos dig själv? Min humor hahahaha xD haha nej, att jag kan påverka mig själv hur jag själv vill kanske :) självkontroll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0