Suddiga egopics ,Najs ,Ha'?


haha mina miner e lite udda xD


Ledsen för att den är så suddig :C


Hmm...

Iallfall dagens outfit:

Byxor: Jeans jag köpte med Linda i täby från Gina Tricot.
T-shirt min eclipse jag vann från FRIDA, den kommer nog ursprungligen från Lindex.
Min pumatröja, kommer inte ihåg varifrån den e köpt men det finns säkert liknande på typ stadium eller intersport ;)
Och sen min älskaade hemmagjorda mössa :')<3

Idag var skolan helt ok, även om det var trögt när det var första dagen efter lov :/
Jag var med Ozzy och failade som vanligt! ;)<3
VI GLÖMDE ATT GÅ UT IDAG OZ! :O
Haha...
På hk:n baka vi mockarutor 8))))
dom vart godie!
Men jag hann bara ha 1 h Hk för sen skulle vi lyssna på någon gubbe som spelade Kantele
Hahahaha satan vad jag skratta när han satt där och spela och sjöng xD
Men sen när han började med någon tuta brast det totalt! HAHAH jag skratta så jag trodde jag skulle dö seriöst HAHAHAHA XD det var länge sen jag skrattade så mycket!
Manda saknar dej! :(
Jag ligger på minus när det gäller skratt bara för att du inte är hemma :(
I skolan går det bra för där skrattar jag ju med Oz hela tiden men här homiiie! D:<3
Nåja i morgon kommer Mami hem! :D
Lääängtar! ;)

Hejråå!





Miss Li Ba ba ba
It makes me feel good ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0