Sportlov finally!

Hejsan!
Nu är det då äntligen sportlov!
Först kände jag att det här kommer bli det trååkigaste sportlovet i mitt liv.
Alla vänner som bor nära ska liksom bort, och det är klart de är ju lite som en standard eller ja men alla far ju typ bort åtminstone en kort bit på lovet men inte jag inte. Jag skulle få sitta och mögla av tristess här hemma.
Men nu ska jag verkligen göra det bästa av situationen!
Jag ska tillexempel fara och shoppa lite med Linda någon dag! :D<3
De ska verkligen bli kul! Sen ska vi nog göra något mer också men vad är lite beroende på om hennes lilla
Rosa är frisk eller inte.
Sen ska väl någon dag spenderas i stan också tror jag ;)
Iallafall. Igår satt jag och pratade med Linda på skype typ några timmar eller nått xD
Jag visade också runt henne i mitt hus med webbcamen ;P
Haha man kanske inte ser så bra då men xD
och mina läsar siffror har sjunkit med 5/7 delar :(
Men jag förstår det helt klart! En blogg som inte uppdateras glöms bort!
Men jag lovar att snart kommer ett till videoinlägg och jag och Manda har ju även en plan som kanske börjar rulla när hon kommer hem från thailand! ;)
Men inget stort heller!
Men ha de bra nu!

och ha ett bra sportlov alla!

Bild från Lanzarote! saaaknar! speciellt värmen! men pappa och jag har redan börjat spekulera lite om nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0