Söndag med Elin :)

Hej Hallåå!

Denna dagen har varit låång och seg.
Redan när jag vaknade kände jag mig trött, snorig och sådär som man känner sej när man har början till förkylning...
Sen kom Elin hit och vi spelade lite kort och sen gick vi ut och gick med vovvsen! I över 2 timmar!! en runda som egentligen borde ta en halv haha xD men vi failade ganska mycket på vägen också xD
Sen bestämde vi oss för att fara ut och rida.
Vi möttes klockan 4 utanför hennes hus och så for vi ut på en runda.
När vi hade ridit typ mer än 3/4 av rundan måsta vi vända och rida tillbaka igen för att det inga var plogat längre och snön var verkligen djup! *Suck* Men på tillbaka vägen fick vi en riktigt härlig och ganska snabb galopp om man tänker på hur djup snön var!!
Lillusen var allmänt sprettig under hela turen. Han blev jätterädd både för en bil och en traktor med plog och han som är så sjukt trafikvan annars? Och han ville springa hela tiden!!
Så ganska mycket spring blev det och det var en väldigt svettig ponny som återvände till stallet! :)
Sen tog vi in tanterna och nu sitter jag här :)
Snart tänker jag nog gå och äta middag.
Och efter det ska jag eventuellt plugga lite inför förhör på måndag och sen kanske se en film med Elin, vi får se ;)
Och ikväll är det ju melodifestivalen också! :D Haha jag tycker aldrig någon låt är bra men det är en tradition för mig att se det sen jag var liten så jag kan ju inte sluta nu heller?!
Jag vet inte vilka som ska vara med men...

Elin visade mig detta klipp idag, haha vad klockrent det är x'D



Nej men ha en bra lördag nu! ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0