Smått random

Hur tidigt stiger du upp? 7 på vardagarna, 10-11 på helgen.

Är det bra eller dåligt? båda :)

Vem/vilka vet mest om dig? jag och Manda! :)<33

Gillar du att slåss ? Ibland e de väl kul men jag slåss ändå aldrig haha nej jag skojar bara xD

Vad har du på dig just nu? mina älskade pumabyxor<3 m.m ;)

Är du seriös? ibland, ibland inte ;) 

Hur många väskor äger du? ganska många men har typ bara 3 jag gillar eller nått

Hur många bilar har du/din familj: 2

Hur många timmar sover du per natt? beror på men runt 8

Vem är snyggast i världen? haha oj, de kan jag inte svara på såhär bara xD ;)  

Vad är du allergisk mot?
pollen.

Ska du duscha idag? ja

Vad är det för veckodag? Söndag

Vad är det för datum idag?
27/2-11

Vad gör du nästa år? går i nian och busar med Tindraa!<3

Är du likgiltig? öh jag vet inte

Hårdrock eller synth? hårdrock.

Är du uppväxt i stan eller på landet? landet.

Gillar du att laga mat? Nja sådär.

Märkeskläder eller secondhand? båda beror på om man tänker på kvalitén eller plånboken ;)

Hur många par skor har du? oj ett antal xD

Vem är snällast just nu? Många är snäll! Men jag säger mamma för att hon passar upp mig så mycket just nu xD
Var har du ont? ingenstans?

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

Hej:) allt bra?



Följa med bloglovin? =)

2011-02-27 @ 18:59:02
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

Hej:) allt bra?



Följa med bloglovin? =)

2011-02-27 @ 18:59:03
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0