Slut på reserven

Hejsan bloggeeen!

Igår var jag ju med Linda till Täby ;)

Först gick vi runt lite i täby, sen for vi till norrtälje och gick runt där lite och slutligen till flygfyren :)

Jag köpte en del, men hitta inte så mycket jag ville ha :) + att jag höll ganska hårt i pengarna xD
Men tror jag ska beställa lite på postorder sen kanske... xP

Men i norrtälje när jag hittade dom där skorna jag älskade jag bara "shiiiiiet! måste testa!"
Så jag ställde mig mitt där i butiken barfota och provade skor, hitta ingen bänk xD
haha vad folk stirra! Men köpte dem inte sen xD

Nu ska ni få se lite bilder ;)


Haha man kan ju undra om jag är smått drogad? nejdå men suddig är då bilden i allafall...
Men linda e sötast!


Mums! lindas och min kära battery som smakade konstigt bara för att det var "no sugar" :(
men god ändå!

'
Lite saker


Täby.


Jag i mina nya saker:
Svart linne från Indiska
Halsbandet (ej nytt)
Skinnshorts från Lindex
Leopardtights från Indiska

Nöjd! :D



Här får ni en bild till, tagen med självutlösarn, än så länge suger jag på det där med självutlösare men jag kanske kommer bli bättre en dag xD

Andra saker jag köpte:
 
Hårspray som är väldigt bra sa Linda :D


Dove, brun utan sol :)
Jag säger bara jag personligen tipsar inte Nivea!
Så nu ska jag testa Dove :)

Ha de bra! kram :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha niicee :P man ser ju lite drogad ut. Batteryn har börjat värka vid den där tiden ;)

2011-02-23 @ 20:26:41
URL: http://lilithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0