Skit dag

Hej!
Idag har varit en riktig skitdag!!
Jag skulle ha tagit en promenad men det sket sig.
Jag skulle ha vart med anna men det sket sig
Agilityträningen sket sig
Just lät det som att jag hade sprängt mina högtalare i datan också!
Asså piss säger jag! Men det kan ju vara det att jag hänger upp mig på det dåliga...
Så ska verkligen försöka vara positiv nu!
Ikväll kommer ju solsidan , jag liksom hatälskar Ove! xD "Tjenareee Mannen!"
Snart sticker jag med Linda och shoppar! Ska bli så nice! behöver verkligen komma upp ur den här gråa dimman jag simmar i nu!
Dessutom är det ju bara 9 dagar tills Manda kommer hem! :D
och i övermorgon kan jag snacka me henne över fb! :D




Min lilla pärla som verkligen visade sig från sin sämsta sida ikväll...

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

15 år modell och snart aktiv i ny serie i sVT

följ Viktor Frisk resa på event och modevisningar!

Vore riktigt shysst om ni tog en kik in.



& är det något som intresserar er så kan ni alltid

lägga till honom på bloglovin

2011-02-20 @ 20:19:32
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0