Mitt hästliv


Tyckte du om hästar när du var liten: Jeezzbox!
Lekte du med typ Barbiehästar, My Little Pony osv: jo, hade massor med barbiehästar ;)
Drömde du om vad för hästar du skulle äga när du var stor: haha japps!
Vad för några: En massa olika!
Har du nån av dessa hästar idag: Jag vet inte, kanske :)
Vad ville du ha för häst när du skulle få en egen första gången: Jag ville ha ett skäcksto xD
Fick du den hästen: Nej x)
Har du ridit på ridskola: Jarrå
Hur länge: ungefär 8½ år :)
Har du haft sköthäst på ridskolan: nej
Vad hette den:
Har du varit medryttare: nope
Vad var det för häst:
Har du haft sommarhäst: Nä
Vad för nån:
Har du varit fodervärd: Nej
Vad var det för nån:
Ledde foderhästen till senare köp:
Har du tävlat ridskolans hästar: Ja, skoj :)
Vann du något: kom 2:a?
Tävlade du både storhäst och ponny: isis ;)
Gick det lika bra på båda:
Har du tävlat utanför ridskolan: dom har ju tävlat med våra travhästar men jag har inte nej.
Har du vunnit något: om man räknar travet så jaa
Har du tävlat regionalt: Nopp
Har du tävlat hoppning: skojj!
Har du tävlat dressyr: Nerrå
Har du tävlat fältritt: haha nej
Har du varit med och ridit in en häst: inte direkt men ska nästa år och har ju sett när andra har ridit in och sånt :)
Gick det bra:
Har du startat en häst för första gången: Nä
Hur gick det: -
Har du kört in en häst: Jo
Gick det bra: ja :)
Har du ramlat av mer än 10 ggr: haha tror så om man räknar alla failgånger så joo!
Har du ramlat av mer än 30 ggr: tror jag inte
Mer än 50 ggr: nepp
Mer än 10 ggr på samma häst: i sånna fall.
Har du ramlat av och skadat dig: Nä, bara tappa andan :P
Har du ramlat av och fått åka till sjukhuset: Nepps
Har du brutit något i samband med avramling: Neruu
Vad för nåt i så fall: -
Har du gått omkull med häst: På knä :/
Har du ramlat av PÅ ett hinder: nej
Har du ramlat av vid uteritt: Jo xD
Har du ramlat av barbacka: Jo
Har du varit med om att en häst fastnat på något i boxen, ex i gallret med en hov eller så: typ :/
Har en häst slitit sig när den varit uppbunden: ja
Har en häst sparkat dig vid sadling: sparkat mot mig, men inte på mig.
Har du varit med om att du inte fått på tränset: Ja, men har fått hjälp :)
Har du hoppat något konstigt hinder?: haha kanske?


Upprepad bild, jag vet. Men älskar den ändå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0