"Ibland kan man göra bort sig utan att märka det själv.."

Hey hoou!

Nu har jag just kommit hem från enn gudstjänst, detta var min nionde alltså har jag antingen 1 eller 3 kvar. Dom visste inga om det var 10 eller 12 atycken man skulle gå... suck
Det var bara 5 pers i hela kyrkan! 3 konfirmander (jag, Manda ioch Janni) och sen två äldre och 1 annan.
Det var Mathias som var präst, direkt när vi kom in i kyrkan fråga han "vill någon av er läsa?!" och Manda sa nej direkt så jag måsta (eller vet int om jag måsta men de lät så) så jag fick läsa andra läsningen.

Asså han där prästen väljer oftast långa psalmer och predikar länge..
Sen sa han åt mig
M: "Vad modig du var som kunde gå upp och läsa sådär på bara 5 minuter"
J: "Ja, jag har gått på teater så jag är inte jätte nervös inför folk"
M: "Jag gick en dramakurs en gång där de sa att det bästa i livet är att göra bort sig men rädda det så ingen märker"
J: "jaha, jaa men ibland kan man ju göra bort sig utan att man vet det själv"

Hahaha xD
Asså de va inte meningen som en pik åt honom men i efterhand kom jag på att det faktiskt lät så xD

Igår jag hos Friday, vi såg melodifestivalen och sådär.
Jag gillar typ aldrig låtarna i melodifestivalen...
Vissa får titeln "Helt ok för att vara melodifestivalen"
haha xD
Men nu ska jag ut och busa med min ponny i fina vädret, tänkte longera lite :)
byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0