"Here I'm for you and with you for ever and ever again..."

Hej hallååå!

Idag var då tanken att jag skulle ta mig en lite längre promenad höhö... var tanken ja.
Men sen vart jag typ skitskrämd när de lät skitkonstigt när det blåste och jag är ju så jävla älgrädd så jag vände ingen xD.
Nu när jag har satt ny musik i min ipod håller jag på lyssnar på den hela tiden också. Höll på dansade runt som en galning till Dynamite xD Skulle nån ha sett skulle dom väl ha undrat om jag var riktigt frisk xD

Får se om jag far ut med ponnyn idag då... :P

Men ikväll blir det iallafall att träffa Anna!! :D<3

Och jag spinner vidare i mina planer...
Hoppashoppashoppas men det är ju om mååånga år i sånna fall ;)


plaaner...

Kanske berättar om dem senare! ;)


finisarna!
iiih tindra ska ridas in nästa år :D
lääängtar...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0