egopepp

Hejsan!
Nu är jag inne efter att ha vart ute med hundarna och Manda :)
Jag ligger mest och lyssnar på musik som verkligen gör att jag känner mig peppad och glad :D
Om man känner sig nere ger jag tipset lyssna på Pink!!! hennes senaste platta Greatest Hits So Far lyssnar jag typ på heela tiden på spotify och på cdspelaren! haha cdspelare låter ju nästan gammalmodigt :o
Men förut när jag kände mig nere och trodde att inget skulle hjälpa satte jag på pink och efter ett tag var jag myckeet gladare!! Man får liksom tanken "äh livet går vidare" feeling tycker jag.
Älskar låten! och hon är en grymt bra artist och en stark tjej!
Jag kan inte så mycket om henne egentligen men jag diggar hennes motto "Fina flickor kommer till himmelen och resten kommer hur långt som helst!"




En av Pinks låtar jag gillar mest!<3

På tal om annat, idag när jag var ut med min lilla kille vart det lite konstigt haha xD
Först gick det jätte bra, han lyssnade på mig och sådär.
Men sen försökte jag longera honom (och ja, jag haar longerat han förut!) och han fatta ingenting!
När man ställer krav på honom som han inte förstår gör han liksom såhär " stå där och tjata du, jag orkar inte bry mig, häär luktar det gott!nanana" och jag måste börja om från ruta 3 fast kah var på ruta 5 aldelles nyss...
Så jag gick en promenad med honom istället.
Vi sprang lite och sådär. Sen helt plötsligt blåste han upp sig något vettlöst! Han blåste och blåste och verkligen signalerade fara med hela kroppen!
Han höll på att sprätta bredvid mig och sprang och så. Han som precis hade haft hur mycket respekt för mig som helst bara gick rätt i mig och jag bara "ass what?" han ville bara vända om.
Då skulle ju jag visa honom "Neej det är iinget farligt" Men min puls var verkligen hög! Jag trodde ju det var en älg och jag är 3 gånger räddare för älgar än vad han är!
Så vi vände och han liksom gick om mig och det var som att han sa "Nu springer vi, nu springer vi, NU SPRIIINGER VI!" och bara "neeej nu går" "NEJ NU SPRINGER VI" och han som annars nästan aldrig är rädd men han hoppade rätt i mig när någon startade en motorsåg.

Bilder från förut:


Han betyder mest!<3


finis


oryktad xD <33


fina tjejer! tycker den här bilden är så levande på något sätt :)



"Det du sa var väldigt respektlöst och skulle det har varit om Jalle, Nike,Tindra eller mig hade det varit kört, jag hade blivit så arg, jag hade inte varit rädd för att säga till, jag hade bara varit arg. Tänk om det hade skapat avstånd från min bästa vän, det hade vart en av undergångarna"

Kommentarer
Postat av: frriiday

sötis ponnisarna :D<3 men gulle carro ha d hänt ngt? :(<3

2011-02-06 @ 18:30:48
Postat av: C svarar

ja dom är bäst :D<3



Inget stort men kan kan ta det på msn eller när vi träffas någon gång :)

2011-02-07 @ 16:54:23
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0