det var ett tag sen...

...jag bloggade vettigt jag vet.
Men jag har inte haft inspiration riktigt :)
Har haft så mycket annat att tänka på!

Men iallafall. Igår var Manda och jag till stan och klippte oss på en annan salong en vanligt! Vart riktigt nöjd  men håret känns sååå kort D:
Man liksom känner det fast det inte är där :s wierd.
Hon lärde mig också hur jag skulle göra "naturligt svall" med platttången :D

Idag har varit en helt ok dag :) engelskaprovet gick väl inte lysande men det visste jag redan så att.

Linda och jag har börjat gå ut lite sista rasten också, det är så skönt att få frisk luft, man blir liksom klar i huvudet!

Och vi håller på gör lite planer till sportlovet! wihoo!
mihi

Ja min ni ser har egentligen inte så mycket att säga, men jag missar massor av läsare och det är riktigt tråkigt! men jag förstår det!

Hejdåå!
 
Före        Efter

Jag vet, man ser inte så mycket skillnad man ser det mycket mer i verkligheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0