Dag 4♥ Det här åt jag idag

Jahapp då har vi kommit till dag 4, vad åt jag idag ;)

Jag gör en sån här liten snygg tabell då ;)

Frukost: En hallon risi fruti
Inte så nyttigt nej jag vet, men jag kan ju ursäkta mig med att vi inte hade något annat hemma!
Skulle vi haft mörkt bröd skulle jag lungt tagit det istället, det är både godare och man håller sig mätt längre.

Lunch: typ lite gröt med mjölk, socker och kanel, jag underströk "lite" för att jag verkligen inte åt mycket,
Jag gillar nämligen inte gröt alls, jag blir äckligt mätt på typ 2 skedar :/
Sen smet Oz och jag in på en toalett och åt mockarutor vi bakat på Hk:n Hahahah vi e udda jag vet men det är väl lite av tjusningen? ;)

Sen har jag inte ätit mera idag,
Men middagen kommer bli:
Min mammas älskaaade Minestrone soppa! typ världens godaste! ;)
Med någon limpmacka till (:

Sen kvällsmål:
Om jag överhuvudtaget äter det så kommer det väl vara en smörgås eller så men jag äter nästan aldrig det :)

Så det där är vad jag har och vad jag kommer äta idag ;)

Hare bra! och ät nyttigt, så lever ni längre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0