Dag 2♥ Mina syskon

Ja , några biologiska syskon har jag aldrig haft och kommer nog aldrig ha heller xD
När jag var liten tyckte jag det var otroligt tråkigt och jobbigt men det var ändå ganska skönt att ha mamma och pappa för mig själv xD
Nu skulle jag gärna vilja ha en liten lillasyster att leka med men jag antar att jag skulle bli väldigt trött när den skrek på natten och förstörde mina saker xD
Nu för tiden tänker jag inte så mycket på det för jag är med kompisar så mycket :)
Men biologiskt sätt har jag inget syskon nej. Men Manda känns verkligen som min syster!
Vi tänker oftast samma sak samtidigt, vi tycker oftast likadant.
Före jag ser telefonen vet jag att det är hon som ringer om hon ringer.
Vi har varit med om en massa random tillsammans och alltid om jag ska göra något är det
henne jag frågar först xD
Vi är med varandra lika ofta som syskon också, nästan iallafall xD


Upprepad bild, jag vet :)

Kommentarer
Postat av: Mandaaa

haha håller m :D

2011-03-01 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0