Dag 1 ♥Presentation av mig själv.

Okej en presentation av mig alltså.
Jag antar att de flesta som läser min blogg redan känner mig.
Men för er som inte gör såhär får ni lite av en snabb presentation :)

Jag heter Carolina och är 14 år (fyller 15 år i oktober)
alltså är jag född 1996.
Jag går i 8:an.
Jag bor med min mamma& pappa + 3 hästar, 1 katt och 1 hund i ett hus på landet.
Vi har varmblodet Hästars Nike (född 98) och hennes dotter Kosmos Tindra som är efter hingsten Super Photo Kosmos (född 08)
Som båda används eller har används till trav.
Vi har också min egen lilla islandshäst Jarl frá Árbakka eller Jalle (född 95)
som jag rider och går kurser med.
Sen har vi hunden Sönnerönas Xanthe(uttalas Sante) som är en taxtik född 2004. En otroligt speciell men godhjärtad tjej.
Och så har vi katten Molly. En busig tjej med oändligt av energi.

 <--jalle
 <-- Nike till vänster och Tindra till höger :)
 Xanthe
 Molly :)

Hästar, ridning och NH (Natural Horsemanship) är mitt stora intresse.
Natural Horsemanship har jag hållt på med i runt 5-6 år skulle jag tro.
Min första häst hade jag när jag var 2 år. Hon var en shettlandsponny som var fux och hon hette Flamma.
Jag och min kusin delade på henne :)
Min pappa har haft hästar hela mitt liv så jag är uppvuxen med det.
Men jag började med islandshästar när jag var sex år och flyttade så att vi blev i princip granne med en ridskola med Islandshästar. Det var därifrån jag köpte Jalle sen.

Som de flesta andra tjejer älskar jag också shopping och är intresserad av både kläder, inredning och design. Om jag inte blir något med hästar vill jag bli Intredningsarkitekt.

Min allra bästa kompis är Amanda som ni ser mer av under kategorin "Amanda Bloggar" här på min blogg.
Sen har jag också andra väldigt nära vänner.
Sen är jag också kompis med Linda :)
Bland annat Anna <-- klicka för att komma till hennes blogg.
Annars är det Frida som inte har någon blogg så vitt jag vet.
Matilda (eller Tilda)
Jenny
Med många fler! :)

Är det något annat ni undrar om mig får ni mer än gärna fråga mig i en kommentar eller så! :)
Ha det bra!
Lite bilder:


Jag och Jalle i sensomras <3


Jag och Manda ;P


Sliirbild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0