21 febrúar 2011

Hej hallåå!

Just nu ligger jag och håller på tankar min ipod med lite skön musik och tömmer kamerna ; fixar lite smått inför i morgon! ;)
Idag var jag ut och busade med lillusen i det fina vädret! :D Han var underbar! Att få honom i tölt var kanske lite mot det svårare hållet men långt i från hur det var förut! (före Sigfuskursen alltså för er som inte vet;))
Sigfus förvandlade verkligen både mig och min pojke! :)
Jag hade faktiskt både tänkt filma in en liten film och ta lite bilder, men när jag tänker ta första bilden börjar kameran tjuta om att batteriet är för lågt suuuck alltså!

Annars har jag väl inte gjort sådär jätte mycket.
Pratat och planerat lite med Tilda, hoppas vi kan träffas snart! ;)

Men nu ska jag tömma kameran så de kanske dyker upp lite gamla men läckra bilder sen! ;)

See ya!
(vill bara tipsa om Glees låtar på spotify braa! ;))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0