väldigt random inlägg men ändå

Åh herregudarnas vilken åska det var här just! Men jag tycker ju åska är fett coolt och mysigt så jag hade inget emot det + att strömmen ju kom tillbaka så fort! :) men lite småcreepy var det ju när det small till så jäääädrans högt och man trodde typ blixten slog ner precis utanför huset xD
Min lilla xanthietjej är ganska så rädd för åska och höga smällar (fast hon är jakthund? :S) iaf så hon gick omkring och skällde och sen måsta jag sitta och krama om henne för att hon skulle vara lugn, min lila söttjej :)<3
Idag hade jag verkligen tänkt sova till 11-12 oxå men icke! Jag vaknade 9 av att blodsockret var riktigt lågt så jag hade inget annat val än att gå upp och äta liksom :S När man får så lågt så för det första lägger typ hjärnan av så man börjar yra jätte mycket och sen så vill den typ dra tillbaka energi ur kroppen till hjärnan och hjärtat så flera saker i kroppen typ domnar bort som knäna, läpparna, nacken, fötterna, armarna m.m :S xD
Just nu ligger jag och lyssnar på musik på grooveshark och e på fb!
och ja jag vet det är verkligen dags att sätta in en header, men jag vet satan inte hur den ska se ut D:
men aja bassbass!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå såklart ;)



Yess det vart ju bra endå :) lite jobbigt den sista kilometern bara :P

2011-08-31 @ 13:41:56
URL: http://lindalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0