random

(Ja, jag snodde det från Mathias blogg, Ilikeitglossy.blogg.se jag erkänner!)

Hur gammal är du om fem år? 20 år
Hur lång är du? 165 sist jag kollade :P
vilken var den senaste film du sett? Material Girls ;)
Vem ringde du senast? mamma och pappa men ingen av dem svarade :( haha xp
Hur löd ditt senaste sms och till vem? orkar inte kolla xD men tror det var till topias :)
Var är dagens planer? den timmen som är kvar så datan, läsa, sova :)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms! :) när jag orkar annars ringer jag xp
Vilken ögonfärg har du? grön!
När vaknade du idag? 20 i 10 :P
Har du någon gång hittat en katt? jao :) 
Vilken är din favoritplats? flera! 
Vilken plats föredrar du minst? sjukhuset och skolan, mfl. eller jag trivs i skolan annars men att vara där varje dag är sjukt uttjatat! xD
Var tror du att du befinner dig om tio år? iiiiingen aning! :)
Vad skrämde dig som barn? spindlar! och mörker :P
Vem fick dig att skratta senast? jag själv! xD jag e så jävla senil av mig xD
Är du för ung för att äga vinylskivor? haha jo
Har du stationär eller bärbar dator? lap top!
Sover du med eller utan kläder på dig? med! xD
Hur många kuddar har du i sängen? 2
Hur många landskap har du bott i? jag skulle nog säga 2 :) om man menar var jag riktigt har bott :P

Har du någon gång spytt på fyllan? Nööh
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på
Är du social? det beror helt på mitt humör!
Vilken är din favoritglass? flera! men mango, gammaldags vanilj, mfl.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge till fattiga och utsatta, köpa grejjer, spara och ge till min familj såklart :)
Tycker du om Kinamat? iallafall thai!<3
Tycker du om kaffe? njanå mocca e ju gått! :D
Vad dricker du till frukost? järntabletter :)
Sover du på någon särskild sida? båda ^^
Kan du spela poker? haha bara texas holdem!
Är du en beroendemänniska? janå
Känner du någon med samma födelsedag som din? jo! :D
Vill du ha barn? japp!
Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite finska sådär
Har du någonsin åkt ambulans? nööh
Föredrar du havet eller en pool? båda!
Vad spenderar du helst pengar på? kläder, smink eller kosmetika då, hästgrejjer, godis, skit och random
Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten :)
Välj ett ärr på din kropp? jag har flera på benen! xD
Vad har du för ringsignal? en psyko som låter som ett brandalarm! :D
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jo :P
Flirtar du mycket? haha njanå beror väl på humör men nej det gör jag inte xD
Vart togs din header till din blogg? my room
Kan du byta olja på bilen? haha nääädu!
Har du fått fortkörningsböter? nepp, för ju inte ens köra än :(
Vilken var den senaste bok du läste? första twilightsboken, om jag kunde drömma, igen :)
Läser du dagstidningen? sällan men det händer.
Prenumererar du på någon veckotidning?
Dansar du i bilen? vem gör inte?
Vilken radiostation lyssnade du på senast? skulle tro mix megapol :)
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "VACCIN" xD
När var du i kyrkan senast? min konfirmation :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0