Om jag så flyttar till en stad på andra sidan jorden ska jag aldrig glömma mitt egentliga hem.

"Carolina Wiklund har precis anlänt till sitt hem efter ungefär en timme på rehab"

Hej bloggen! har nu varit ute med Nikon i skogen i ungefär en timme bara för att varva ner och samla tankarna.
Det är så sjukt mycket som har hänt nu så mina hjärna har gått på högvarv nonstop på sistone, och ni vet en maskin som går på högvarv för länge, speciellt om den inte är särskilt bra kraschar efter ett tag så nu behövde den lite vila och en liten tid att samla innehållet, det är verkligen bra att jag pratar om min hjärna som någon form av gående dator, jag vet, men min hjärna och min medfödda hårfärg har en viss sammanslutning till varandra, blont.
Men just nu så är jag inte på min lappis så de kanske kommer bilder till bloggen senare!
Men det är ju trots allt bara 18 dagar kvar till skolan, man ska inte ångesta för mycket för då kastar man bort dagarna men man ska inte tillbringa all tid vid en dumburk som jag nästan har gjort heller :)

Så jag vill bara säga att jag mår bra!

kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0