Första dagen i 9:an :)

Första dagen i nian idag då, den var helt okej faktiskt! förutom att jag inte kunde sitta still... jag var verkligen fuuull av energi! och stod mest upp och stampade xD
Jag ville träffa alla på samma gång så manda och linda blev nog lite trötta på mig xD
Men allt kändes väldigt mycket som vanligt, en har bytt klass men annars är allt precis som förut, egentligen.
Alla pratar på om vanliga grejjer och alla är sig lika.
När vi fick våra skåp höll jag på bryta ihop när jag märkte att jag fått underskåp igen, för tredje året i rad.
Som tur var så var Linn så snäll att jag fick byta med henne :')<3
Sen fanns jag inte med på listorna över lektioner heller... Kuuul! bortglömd som alltid... haha xD
När vi for hem med bussen och var nästan hemma började regnet öösa ner!
Och sen kom åskan... det smällde som satan! Jag trodde blixten slog ner nära flera gånger och när jag gick ut och skulle möta Manda såg det ut som det kom ner en blixt preciis framför mig :S xD
Men jag tycker åska är så himla mysigt! :)
Sen gick jag en promenix med vovven också och hon var glad att komma ut och jag var glad att röra på benen :) och såklart börjar det regna, men det var bara mysigt faktiskt men det jobbiga var att solen sken så det vart en maffig regnbåge och såklart hade jag ingen kamera med mig :(
När jag kom upp till byn såg jag att den utan tvekan vackraste islänningen jag någonsin har sett både irl och annars har anlänt till byn, nämligen Paulas Senior! Stiligare häst finns inte! Shit vad fin han var när han sprang i hagen med unghästarna som en flock efter sig alltså, drömhästfaktor 100!
Min egna lilla pojke fick vila idag också men jag planerar att träna honom imorgon före US filmkväll :)
Men vi hörs senare bloggen! ;)
xoxo 8)

"Att bli van med att ständigt bli överaskad över hur jävla mycket du betyder, trodde jag aldrig skulle hända"

Kommentarer
Postat av: Linn

Heheh, kommer bli intressant att ha underskåp dem första dagarna. Nu får jag se hur du har haft det! :D

2011-08-18 @ 21:22:40
URL: http://linnpic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0