deeper than deep, but better than great.

"Jag lägger mig ner på rygg och låter den tunga hinnan i huvudet ta över. Men ändå kan jag inte känna det lugn denna gråa tjocka dimma borde föra med sig, jag vänder mig till vänster sida, bara för att byta ställning och lägger mig så jag hamnar på höger sida istället, jag kramar hårt min kudde."

Eftersom jag är en person som är född till och slav under min egen ångest som jag lever med jämt och ständigt har jag inte en lugn stund just nu. Jag kan ha ångest både över att välja min frukost till större saker i livet, som ska hända eller har hänt. Och i morgon bär det av! Då sticker jag med Anna och Frida iväg till Sverige i 5 dagar :D Jag vet att jag kan klara mig själv. Men pga min diabetes har jag inte kunnat vara ifrån mitt hem så länge förut så det känns nytt och spännande men det ger också mitt självförtroende en del krav. Hur kommer det att bli? Håll käften nu, du klarar dig oavsett vad! Men jag ska ju liksom utomlands... Hallå det är 5 dagar, vad är det att grubbla över? så håller det på och det håller på gör mig tokig.
Jag har packat till och från hela dagen också men då är det såhär, vad ska jag packa först, vad ska jag vänta med att packa? vad är nödvändigt och vad är onödigt?
Men nu ska ni få sluta höra om mig och mina ångestproblem xD det var bara så skönt att skriva av sig! Och det är detta denna blogg är till för, för att jag ska få skriva av mig, om mindre viktiga saker! Resten sparar jag till den lilla svarta boken under kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0