Klassmiddag + bilder! :)

Hejsan Hejsan igen!
Det är nog ganska bra att Manda har skaffat egen blogg för det gör att hon knuffar igång min mer och mer! ;)

Igår hade vi då klassmiddag för att samla ihop pengar till en klassresa :)
Vi stannade kvar efter att skolan slutat och hjälpte till med förberedningarna, vika servetter, duka, bära varor, byta om, fixa musik och få instruktioner.
Det var kul och gick bra! De flesta var servitriser och några hjälpte till i köket! + Patricia och Nicole som höll tal och drog lotter och såklart Matti och Jesper som uppträdde, afterglow ni vet! ;D
Alla hade sitt egna bord med sina egna gäster som de passade upp på, så det var skönt.
Manda, jag och Linda delade lite smått på våra tre bord med typ våra släktingar och familjer eller ja Manda och jag bjöd 4 och Linda 3 :)
Det var verkligen full rulle hela tiden! när inte för/varm eller efterätt delades ut skulle man hela tiden springa omkring med kaffe socker och mjölk eller äppeljuice och vatten, eller fråga om de ville ha mer grönsaker eller potatis eller ta upp tallrikar eller sälja lotter osv. Som tur var hade jag ju mina converse! Undrar hur mina fötter skulle ha mått om jag skulle ha haft mina klackar som jag tänkte först...

Vi kom hem typ kvart över nio och det kändes verkligen konstigt i huvudet när jag vart i skolan i över 12 h liksom.
Sen hade Oz och jag en springtur runt i skolan som var nersläckt! hehehe

Nu får ni lite bilder!

Manda och jag! :)

Alla 3! Oz, Manda och jag :)


Manda åker på min rygg, och nej jag var inte sur även om jag ser sur ut xD


Jag idag när Manda och jag var ute på joggingtur :P

Gildie och Xanthe idag när vi var på promenad :D

Och ja, några av bilderna är fotade av Manda <-- klicka för att komma till hennes blogg ;)

Ciaoo!^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla bilder e fotade av mej :@

2011-04-11 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0