uppdatering finallyyyyyy!

Hej halåååjsan! ;)
Nu var det länge sen! jag vet, men en bloggpaus har varit behövlig!
Mitt liv har varit otroligt stressigt på sistone, och jag antar att alla som läser denna blogg även känner Manda och har sett på hennes blogg att det är ganska mycket stress just nu! prov, huvudvärk, vårkänslor, djur, familj, vänner, känslor och en pollen allergi som verkligen håller på tar kol mig avlöser varandra. Pollen allergin är så himla jobbig på det sättet att det gör att vissa saker som gör att jag andas bra i min hals svullnar och då kan jag inte andas helt ordentligt och då får jag för lite syre till hjärnan och jag blir så fruktansvärt trött! Det för också att jag blir mycket mera andfådd vid ansträngning och sånt!

På tal om ansträngning! ikväll ska jag ut och jogga (eler cykla bredvis) men tror jogga med Toppias! :)
Ska bli najs att röra sig!
Jag känner mig ganska nyttig som prioriterade att mocka och jogga framför att åka till stan och titta på snygga pojkar som Manda gjorde! ;)

hihi hon e så söt min mami! :)

 
Är man inte på bra humör redan blir man det garanterat av att höra han härs arga stämma! xDD


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0