(the)d day

Hej hej!
Idag började jag dagen med att gå ut och mocka i stallet, det gick fort, tog typ 1 h :p
Sen for jag ut och jogga och Manda cykla :) häärligt!
Efter att jag fixat mig efter passet och allt vad det innebär gick jag till Manda och vi spelade yatzy och kastade dart och jag vann stort i båååda, känn på den ni! ;)
Sen skulle jag egentligen m Topias till hans stuga också men orkade inte, var typ helt slut xD
Vi skulle inte fara till banan iallafall i kväll för Autio va sjuk såååatt
ska väl ta mig ut och rida också.
Manda skulle på middag m så jag ska väl  passa på räkna lite matte när hon inga e hemma ;)
Puss&kram skumbananananananana 8)

Manda och Gillie och jag och Gildaskrutten! :) (och jo det är mina glasögon Manda har för er som undrar ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0