rea in my <3

Hej hallåå!
Nu var det ett tag sen jag bloggade, saknat mig? ;)
Nej skojar bara.

Idag var jag med mamma till stan, najsnajs för det var rea på kappahl och jag hade inte plånboken med mig, så gissa vem som betalade? hihi :D
Nej men jag tycker det är rea på kappahl hela tiden så najs! Nu var det 25% på alla byxor liksom så jag fick ett par märkesjeans för vanligt pris! som den fattiglapp jag är så passar man ju påp att fynda när det är rea! ;)

Tyvärr fanns det inga 32:or kvar och de gjorde mig lite ledsen för dom var ganska stora i storleken men om det är sån rea måste man ju ta de ändå!

Sen fick jag också ett par leggings gratis, jag har länge velat haft ett par sådana men inte tillräckligt mycket för att köpa men nu passade jag på! Jag köpte också 5 ringar :)

Annars idag var det påskbufé i skolan, de var lite likt julbord typ? x)

Men nu måste jag plugga! Men först kommer de biiiilder! ;)
tyvärr orkar jag bara ta webbcam bilder med urusel kvalitét men de gör inget väl? ;)

Schnajsiga ringar!

HAHAHAHA och fråga inte varför jag försöker stödja mig på de benet på ngt otroligt konstigt sätt xDD
Men här ser man mönstret lite bättre iallafall :)

Jag slängde ihop en outfit jag gillade :) (ser bättre ut i verkligeheten när man ser mönstret på leggingsen)
Tröja H&M
Shorts Lindex
Leggings kappahl
HAHAHAH de låter som jag är värsta svensson xD


De nya jeansen (bilden gör dem verkligen inte rättvisa, de är mkt snyggare irl!)

Ha de bra
pusspusspuss
fast nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0