Orkar inte sova

Hej hallååå alla kvällspigga som sitter hemma och tråkar precis som jag (alltså ni som just sett på typ tv, ätit snacks och nu nördar fb fast ni egentligen skulle vilja vara och festa på krogen men ni är ganska många år för små) <-- det är ni som är som jag alltså ;)
Vad gör ni annars spelar wow? raggar? ;), nördar?, festar?
äh whatever.
Så länge jag har Per Gessle i öronen och mina underbara vänner på msn så är livet fint! ;)
"På promenaaaad genom stan..."
Egentligen skulle jag behöva sova nu för att 1. må som bäst i morgon. 2. om jag är på datan för länge för sent får jag ont i ögonen och i morgon kommer dom va helt rinniga och svullna typ? 3. vad är det för jävla nytta med att ligga vaken egentligen?
Nåja de gör jag ändå de.

Ha det bra nu och god natt!
pusspusspusspusspuss
osv. Men nä orka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0