jag kommer, jag kommer, jag kommer, baby jag är nästan där.

Hallååå!
Har ni haft en fin långfredag? aa säkert.
Det har jag iaf! ;)

Det började med att jag och Manda satt ute på balkongen och spelade yatzy och solade.
Sen åt vi lite av hennes paj, mums!

Sen for vi ut på en ridtur, det var mys och Vigdis verkade vara en väldigt fin häst tycker jag.

I morgon blir det då att åka till banan :)
Snajs så sjuttsingen! ;;;;)
hahahaha

Ikväll ska jag väl mest va för mig sj, kanske plugga lite och höra om Anna eller Tobbe är i sund :)




"Du vet att jag kommer, jag kommer, jag kommer,  för jag tror jag är kär.
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0