finfin dag!

Hejsan bloggen!

Idag har varit en finfin dag! :)
I skolan hade vi workshops, jag hamnade i gruppen Creative Writing.
Hon som typ "föreläste" eller vad man ska säga, kom typ från färöarna och pratade någon form av dansk/norsk -svenska :) De va ganska kul och intressant och sånt. En övning var att man skulle skriva nonstop i 5 minuter om ett visst ämne och man fick inte stanna till alls! Sen skulle man läsa upp det också :s creepy! Två ämnen var typ "potatis" och "...när det knackar på dörren". Efter skolan gick jag till simhallen där jag simmade 1 km och 50 meter: 42 rundor :D *skitstolt* hahah xD
Sen mötte jag pappa och vi åt en thaimiddag,
så himla helvetes gott var det!!! :D

Och nu ska jag ut och rida med Lillus och Frida på Hausti.

Ha en riktigt fin kväll! :D
kramar!


Hahaha typ världens suddigaste bild seriöst?!

Men asgott var det iaf! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0