snart iväg

Hej snyggingar! ;)

Snart sticker jag iväg för att träffa tjejgruppen igen har saknat det!<3

Vad ska ni göra en såhär fin fredagskväll då?

skulle jag bara vara 18 då skulle jag sätta klackarna i taket varje fredag men får ju tyvärr vänta ett tag...

Idag har annars varit en bra men ovanligt trög fredag.
På gymnastiken hade vi friidrott och jag fick typ högre resultat på allt gemfört med förra året.
På svenskan fortsatte jag med min analys.¨
Till lunch var det tortilla mums!
Efter lunch hade vi bild,finska och profil.

Och dom sa att vi skulle torka borden i matsalen när 7:orna ätit. Men dom åt ju fan aldrig klart! så där missade jag typ halva bildtimmen på det! damn!

Men nu måste jag gå!
Ni får gråta till denna så länge!;) de har iaf jag gjort!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi kuli kuli, jag ska bara mysa och se på tv

puss på dig gumman<3

2010-09-10 @ 18:00:06
Postat av: Carro

Okej skön fredags underhållning det!;)<3



pusss ;)

2010-09-11 @ 13:44:01
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0