Skördefest

Hej hörrni!

Den här helgen är det ju värsta skördefesthelgen :D och eftersom jag är en sådan här traditionsmänniska ska jag nog se till att besöka åtminstone ett ställe ;) och eftersom jag har kompisar som jobbar lite här och var kanske jag far till någon av dem :)

Annars ikväll ska jag ha dagsverk också...och jag fick inte det lättaste jobbet heller xD

Jag ska nämligen ha datakurs för min kära mormor... det första hon frågade mig var "vad är norton,google och facebook för nått?" haha xD

Men jag gillar min mormor och hon lär sig fort! :)

Och nej Aivis vi liknar inte på varandra för du vet inte ens vem hon är ;)
Men jag kan tänka mig att du liknar på din morfar ;)

Igår hade vi ju US :)
Då diskuterade vi Gykhanatävlingarna :)) och tjafsade bara allmänt x) Vi är bäst vi ;)

Förutom en sak då..men den tänker jag inte ta upp i bloggen ;)

Men iaf jag älskar er tjejer :D

Juste jag måste ju reklamera Gymkhana tävlingen här också!


US ORDNAR GYMKHANATÄVLING!

Du behöver lite ridvana men tålamod, balans och mod leder till seger ;)
Det är den 26 sept med första start kl 11.
Anmäl hela lag! så prata med dina kompisar :D
Anmäl till antingen mej, Amanda Andersson,Jenny karlsson, Frida Mattsson, Anna Svahn eller Rebecca Hilander ;)


Liten bild på mig från förut ;)

Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0