sjukling

Hej!
Nu ligger jag här och är sjuk :(
Inte konstigt jag inte kunde ge allt på träningen i går :/
Nåja ganska skönt att vara hemma också för jag har inte kunnat sova så bra eftersom mitt brosk i vänstra örat har ömmat ngt vettlöst!:/ medan de högra känner jag inte av alls :)

Så idag blir det väl mest att plugga på prov, göra lite läxor, slappa, kanske rida så får folk prata hur mycket dom vill sen.

Men sen undrar jag ni som tagit hål i brosket ömmade det länge för er? för jag undrar hur länge jag orkar stå ut med det här, jag kan inte ha mina älskade hörlurar som jag köpte på ett flyg för 20 kr haha Cx utan jag måsta ha dom som hör till ipoden eftersom dom inte rör övre delen på örat :(

Nåja nu ska jag väl slappa och tycka synd om mig själv.

Hejdåå


Kommentarer
Postat av: Linda

Du var saknad på hkn, haha :) krya på dig <3

2010-09-21 @ 15:27:42
URL: http://lilithslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0