inlägg igen

Hej igen!
Nu är jag äntligen på min älskade Lappis igen!<33333333333
Tack Simon!

Jag kan ju meddela också att man inte ska ha en förutfattad mening om cirkelträningar!
Jag tänkte att det mest skulle vara gamla tanter där, jag kanske skulle bli lite svettig men inte mer, men jävlar vad fel man kan ha! svetten bokstavligen rann om mig. Och träningsvärken morgondagen kommer erbjuda vill jag inte ens tänka på!
Men jag ska absolut fara nästa måndag igen!!

Men nu när man är nyduschad och tränad känner man sig ju så jävla fräsch! love it!
Nu ska jag seriöst börja träna!
INGET SKA KUNNA KOMMA I MIN VÄG 8D MOAHAHA

Okej...jag vill ju inte skrämma mina stackars läsare (A) haha x)



Tills vi ses igen får ni träna lite till den här ;) hahaha x'D förlåt!

Nu måste ni ju få en bild på hur jag såg ut före träningen också!:O


jag hade lie "slarviga flätor" lätt mascara och läppbalsam.
Kläderna var en blå collage, ett lila linne med inbygd BH gjord av syntet.
+ ett par vanliga adiddas joggingbyxor + SÅKLART ett par skor från mitt älsklingsmärke PUMA!<3

Hejdå och ouss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0