hemma igen

Hej! Nu är jag hemma igen!:D

Och rätt svar på vad jag skulle göra var....Ta hål i öronen! :D

Bilden:


Det började med att jag och pappa hämtade upp Manda och for och tittade på mobil men ingen jag ville ha. Sen for pappa och fixade grejjs medan manda och jag tittade på smink och köpte hårinpackningar osv..
Sen 12.25 gick vi och tog hål i öronen. Manda tog först. 2 hål. båda var bredvid dom andra.
Sen jag. Jag tog en nere och en uppe i brosket.

Den där nere tog lite ont men den i brosket kändes seriöst inget alls!
jag hörde bara *klick* och så var den där! helt otroligt! jag trodde de skulle göra jätte ont! men icke :D

resultatet:


Jag vart otroligt nöjd!
Men såhär i efterhand kan jag ju säga att det i brosket gör mycket ondare mycket längre efteråt!
Men de känns inget alls när man tar det!

Men nu måste jag börja med läxorna :(

Hejdå! puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nice :D nu vet jag att jag också vågar ta i brosket då. Haha, jag har aldrig vågat eftersom alla har sagt att det gör ont.

2010-09-20 @ 15:47:34
URL: http://lilithslife.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha jaa! de där nere gör mycket ondare!

Men jag frågade hon som tog bara "asså vet du om folk brukar tycka det gör mycket ondare att ta i brosket?" då sa hon " det är väldigt olika, vissa tycker det gör väldigt ont medan andra tycker att det inte känns alls, det beror kanske på hur mycket man vill ha det för vill man väldigt gärna peppar man ju sig själv"



:D

2010-09-21 @ 09:00:12
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0