"A nervous women need her hero.."

haha wierd rubrik jag vet.. x) men kände det passade just nu.

Förlåt för att jag inte uppd. på länge också!

Men rent allmänt har det inte hänt så myckte.
Biologiprovet gick bra, jag fick 9½ i analysen och ganska bra i engelskadiagnosen så det rullar på som man säger.
sen om det är mke stavfel i detta inlägg är det för att jag är på mamma och pappas dator och jag kan fan inte skriva ordentligt på det tangentbordet! >.<

annars har jag mest vart me jalle, fixat i stallet och sett på mitt egna ögongodis 8D<3
hehehe... xD

och i morgon smäller det då ska lilla jag, bästa anna och tuffaste frida vara med i gymkhana tävling 8O

hehe kulkul!
ska man dö ska man göra det ordentligt som jag brukar säga :D

nu får ni en väldigt underlig låt!...men jag gillar den ändå på ngt konstigt sätt....hmm...borde kanske söka hjälp xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0