Utkast: Okt. 21, 2010

Hola!
Nu är jag hemkommen från Mandas och min spakväll! najs! (Y)((:

Den bestod av: ansiktsmasker,peeling,fotskrubb,hårinpackningar och mycket mer!

Så skönt!
Vi satt där och lyssnade på musik med hårinpackningar i håret medan vi peelade benen. Sen helt plötsligt ställer sig en upp och dansar och då gör den andra de också haha vi e för bra! haha x')

och nej Manda och jag var inte till en salong, vi hade lösnaglar! Som jag älskade, som nu ligger i hop kladdade i en plastpåse hmm... kanske borde försöka rädda livet på mina älsklingar...men iaf!

Här får ni nu en bild med en väldigt passande låt!




En liten sliirbild på Manda och mig haha x')
ja som sagt, vill inte skryta men älskar våra naglar :')

hehe e lite flumm jag vet.... men jag fyller ju faktiskt hela fjortån år idag :'D


"Happy birthday,happy birthday, happy,happy birthdag, happy birthday to you!"


pöss och gudnatt! <3

Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-21 @ 21:53:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0